Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2007 21:58 - * * *
Автор: rad Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1778 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 10.04.2007 22:09


 

 Моля, пуснете си клипчето :)




Покривам се с твоето желание

                и оставам

                         по-гола от всякога

обсипана

                                с капчици очакване

все някога да ти се случи

да поглъщаш

                           неотронените ми стонове

 

Къпя се в твоите мисли

                  и кожата ми засиява

неудържимо нежна

              невъзможна за

                                         недокосване

неустоима за

                       нецелуване

 

Кажи ми 

                 как да изляза сега навън

                                         когато в очите ми

танцува Пъкъла

                                               и тротоара се надига

                    да докосне глезена ми

    който - 

до преди минута –

                           беше сгушен в дланите ти.

 

Не мога и да остана

                                            Ще те оставя без разум

                     от толкова целуване

                                                                И себе си ще изгубя

  в онази картина

                                                на Валехо,

                  която търся вече толкова време

                              И бедата е в това

          че няма да искам

                                            да се намеря отново

защото вече ми стига

                        да те гледам докато спиш.

 

 

 






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Красиво и истинско :)
10.04.2007 22:17
Благодаря за удоволствието да те чета :)
цитирай
2. comfy - Много ми е трудно...
10.04.2007 23:04
... наистина, Радост - не мога, боли ме като гледам просълзеното ти око на аватара..................:(

Смени го, ако може...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rad
Категория: Лични дневници
Прочетен: 43432
Постинги: 10
Коментари: 49
Гласове: 211
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930