Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2006 16:22 - Защо идеята да си сам плаши повечето хора?
Автор: rad Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2884 Коментари: 8 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Не разбирам... Има разлика между това да си сам и самотен. Второто много често се случва, дори когато човек е между хора или дори когато има семейство. И сякаш - на пръв поглед - не би трябвало да се чувства така. От страни поне... 
  Да си сам е прекрасно усещане. Да погледнеш в онова огледало, което е в теб самия. Плашещо е, защото дори не знаеш какво или кого може да видиш. Но е необходимо,  почти душеспасяващо, да се случва. 
  Всички мотиви за нашите решения и постъпки трябва да идват от нас  самите. Когато аз  се колебая  винаги се опитвам първо да чуя себе си - мислите си, интуицията си, страховете си... Точно в тези моменти имам нужда да бъда сама. Когато не го направя, много често се оказва, че греша.
  Когато съм тъжна или гневна също имам нужда да бъда сама. Да изживея чувството си, да изпия горчилката от негативизма натрупан в мен  и да се пречистя. 
  Себепознанието е самотно занимание. Човек е така сътворен, че си е напълно себедостатъчен. Всичко от което имаме нужда носим в себе си и притежаваме нещо  уникално и много ценно  - разума си. Точно там е разковничето. Нашият разум ни дава правото на избор. Избор на посока, избор на доза, избор на начин. 
   Необходимостта от чувството да бъдем обичани и да обичаме и от това да споделим своята себедостатъчност ни кара да търсим половинката си. 
Но не всяка цена...  Не разбирам хората, които се страхуват бъдат сами и търсят смисъла на живота си в другите. В любимия, в децата, в приятелите...
   Всеки от нас е толкова необятен и има своя път. Прекрасно е когато има с кого да го споделиш, но някак не е толкова фатално, ако вървиш по него сам в някакъв етап от живота си.  
   Ако не сме намерили и заобичали себе си, как тогава ще ни открият и обичат другите? 
   



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. boyoto - Мен
27.11.2006 17:16
Не ме плаши тази идея. Виждам смисъла за живота си навсякъде около мен - не само в хората около мен. Самотността за мен не означава изолираност, нали?
цитирай
2. tessy - И мен не ме плаши идеята да съм сама
27.11.2006 19:16
Но е толкова по- красиво да си с хора, на които държиш и те държат на теб. Някак по- истинско е. И щастието ти е по- голямо.
цитирай
3. rad - boyto
27.11.2006 19:25
Съвсем точно си уловил идеята на постинга :)))
цитирай
4. outfaced - и мен определено не ме е страх ...
27.11.2006 20:27
заедно може и да е по добре (пак си зависи с кой си в заедно-то) ... ама определено не мога да ги схвана тия хора, за които да си имаш някой е всичко, за което си мечтаят и едва ли не ако този някой е "истинския" останалия свят няма значениеи това е решението на всички проблеми. Т.е. не че не го разбирам, ама е някак си много ограничаващо ми се струва ... да отхвърляш възможността да си се наслаждаваш и сам на света (а защо не и на себе си ... е в разумни граници де).

цитирай
5. aloha - сам,но не самотен
27.11.2006 21:39
мразя да се чувствам самотна,мразя и когато съм сама сред хора.но мисля че всичко това е моментно и преходно.въпрос на време е всичко да си дойде на мястото...и всеки да намери това което търси...
цитирай
6. mery67 - Самотни се чувстват хората които не ...
01.04.2007 20:46
Самотни се чувстват хората които не обичат себе си.Те винаги търсят някой да запълва празнотата в тях и около тях.Аз никога не се чувствам самотна .Дори и когато оставам сама намирам смисъл в нещата които върша и отделям време за размишлявам за неща , за които в компанията на хората около мен не бих се замисляла.
цитирай
7. comfy - Съгласен съм...
10.04.2007 13:21
но ти го знаеш!! **

Бъди обичана! *
цитирай
8. rad - Съгласна съм
10.04.2007 21:10
и ти също знаеш :)*
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rad
Категория: Лични дневници
Прочетен: 43378
Постинги: 10
Коментари: 49
Гласове: 211
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031